אימון אישי | הרצאות |סדנאות

054-6678044

 

משהו נפלא עומד להתרחש!

חברה אנונימית ויקרה מאוד שלי, את אומרת שאת זקוקה למשהו חדש לצפות לו. משהו טוב.

ואני חושבת לעצמי וואלה, הייתה לך נסיעה לחו"ל שתכננת, הזמנת וציפית לה בהתרגשות. היא חלפה עברה, היה כיף אבל הציפייה הסתיימה.
היה לך טופס לוטו שמילאת, פינטזת וקיווית. כמו רובם המוחלט של הימורי המזל מהסוג הזה הוא לא הניב זכייה וגם זמנו עבר, אז גם מהכיוון הזה הציפייה הסתיימה, אלא אם תחליטי לרכוש טפסים נוספים על בסיס קבוע ולשמר דווקא ציפיות כאלה לעולם ועד.
היה לך דייט עם מישהו שנעם לך בשלבי ההיכרות הראשונים. שוב, היה למה לצפות, אבל קצת כמו לוטו מבחינת הסיכויים גם מזה לא יצאה זוגיות מרהיבה. עוד ציפייה שנגנזה. גם כאן, כמו בלוטו, את תמיד יכולה לצאת לדייטים נוספים ולהבעיר את אש הציפיות בכל יום מחדש. זו אופציה.

אבל נסיעות לחו"ל על בסיס חודשי הן לא בליגה שלך, כלכלית, למרבה הצער. גם לא בליגה שלי אז אל תשוויצי, ואפילו טופס לוטו שבועי יוצא די יקר בחישוב לטווח הארוך. היה כבר מי שחישב ומצא שהרוויח עשרות אלפי שקלים במהלך חייו רק מעצם העובדה שמעולם לא רכש כאלה…
ולעבוד בדייטינג לאורך זמן זה קשה, לעתים מתסכל וברוב המקרים מותיר אותך לאחר תקופה כזו מרוקנת לעילא.

אז חזרנו לנקודת המוצא.
החיים שלך הם שגרה. לא שהשגרה לא נעימה, לא שאין בה רגעי חסד ועונג, לא שאת לא יודעת להביא את עצמך למקומות שעושים לך טוב ולעשייה שמהנה אותך. אבל הם שגרה, לטוב ולרע.

אז לא אלאה אותך כאן בהרצאה מלומדת על הדרך לחלום את עתידך הוורוד, לזהות את היעדים, לבנות תכנית פעולה ולרוץ אליה כמו אל מגדלור בחשיכה. לא הפעם.
אפילו לא אזכיר לך להזכיר לעצמך את הטוב שבחייך, לשמוח בו, להודות עליו ולהיבנות ממנו.

הפעם, רק אניח לפתחך כלי עבודה קטן ומשובח שאני נוהגת להשתמש בו לא מעט. משפט אחד קטן וחמוד שעושה חיוך ומחמם ציפיות לטוב. זאת כמובן, בהנחה שאת יודעת שאיננו יכולים באמת לחזות את העתיד ושכל אמירה שלנו לעצמנו לגבי מה שיקרה היא סוג של שקר עצמי קטן ועל כן נשאלת רק השאלה איזה סוג של שקר עצמי קטן יעכב אותנו או יעציב אותנו ואיזה יקדם וישמח אותנו.

וזה הולך ככה (אצלי זה כתוב ומונח על שולחן העבודה):

משהו נפלא עומד להתרחש!

שלך באהבה.

 

דילוג לתוכן